Asiakaskokemus kehittämisen perustana  

Keräämme jatkuvasti ja systemaattisesti palautetta ja –kokemuksia niin asiakkailta kuin henkilökunnaltakin. Kyselyt toteutetaan säännöllisesti eri asiakas- ja henkilöstöryhmille, analysoidaan ja toimintaa kehitetään tätä tietoa hyödyntäen.  

Olemme ammattimainen, kustannustehokas ja luotettava yhteistyökumppani. Palvelumallimme on joustava ja fiksu, ja me keskitymme asiakkaan ja lopputuloksen kannalta olennaisiin asioihin.

Liiketoimintaamme ja jokaista työntekijäämme ohjaavat Taukokankaan arvot: ystävällinen palveluasenne, aito välittäminen, vastuullisuus asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja yhteiskuntaa kohtaan sekä osaamisen kehittäminen ja uuden oppiminen.

Haluamme erottautua muista palvelemalla asiakkaitamme paremmin kuin kukaan muu, siksi panostamme parhaaseen asiakaskokemukseen.

Fiksut ja vaikuttavuudeltaan parhaat palveluratkaisut

Uudet teknologiat muuttavat meidän ja asiakkaidemme elämää. Tämä muutos edellyttää meiltä uuden oppimista ja uudenlaista innovatiivisuutta. Teknologia tulee olemaan yhä useammin osa palveluratkaisujamme ja se antaa meille erinomaisen tilaisuuden oppia uusia toimintatapoja sekä tarjota asiakkaillemme fiksumpia, kiinnostavampia ja vaikuttavuudeltaan parempia palveluja.

Taukokankaan tilat Oulaisissa sopivat kaikille asiakasryhmillemme ja ovat esteettömiä.

Panostamme toiminnan korkeaan laatuun

Taukokangas Oy:llä on ISO 9001:2008 standardin pohjalle rakennettu dokumentoitu laatujärjestelmä, jonka piirissä on yrityksen kaikki ydinpalvelut tukitoimintoineen. Laatutyötä ohjataan ja hallinnoidaan sähköisen IMS – toimintajärjestelmän avulla. Sisäiset auditoinnit ja johdon katselmukset toteutetaan jokaisessa toimipaikassamme säännöllisesti.

Ota yhteyttä

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimesi*
Suostumus*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.